Monday 10 March 2014

Maroon pants #2


W końcu wróciła do nas ukochana wiosna! Kiedy patrzę na słońce i termometr od razu chce mi się działać! Od dawna nic nie pisałem, ale postanowiłem, że od czasu do czasu pod strojami dnia coś napiszę :) Szykuję duże zmiany na blogu. Tzn. przejście na inną domenę, zmiana nagłówka itp. Z domeną porwałem się trochę z motyką na słońce, ponieważ nie potrafię tego sam ogarnąć co i jak. Będę chyba musiał skonsultować się z jakimś specjalistą. Dzisiaj w ootd druga odsłona moich bordowych spodni. Uwielbiam ich kolor, ale chyba czas się z nimi pożegnać i przejść na bardziej wiosenne kolory. Do spodni prosta koszula w kolorze khaki, moja ukochana skórzana kurtka i szal w kratę. To co lubię najbardziej!


Mexx jacket / CCC boots / Gok x TU pants / Primark scraf / Vintage shirt

10 comments:

  1. Dobrze , że już ta wiosna.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Fajna stylizacja! Powodzenia w zmianach blogowych :)

    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Moim zdaniem (ale to tylko moje zdanie) lepiej te spodnie wyglądałby z jakąś dżinsową koszulą ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A moim zdaniem, lepiej wygląda tak jak jest :)

      Delete
  4. te spodnie chyba tu nie pasują ;)

    ReplyDelete
  5. Ja uważam, że wszystko do siebie pasuje. Inaczej niż u innych.

    ReplyDelete