Saturday 29 March 2014

FESTIVAL TIME!

To co widzicie na zdjęciach poniżej to w 100% mój styl! Uwielbiam jeansy w połączeniach z granatowymi czy grafitowymi rzeczami, moim zdaniem wygląda to bardzo fajnie :) Od początku roku szukałem jeansów z dziurami na kolanach, a jak widać wystarczyło wziąć nożyczki i stare spodnie żeby je mieć. Oczywiście nie byłbym sobą gdybym nie dodał trochę dodatków. Do tego zestawu idealnie pasuje złoty chain i złota bransoleta. Żeby nadać bardziej streetowego wyglądu wybrałem małą białą torbę Nike oraz granatowe trampki. Muszę jeszcze podziękować Oli za świetne zdjęci! Są to chyba jedne z lepszych jakie mogliście zobaczyć na blogu. O takie zdjęcia mi chodziło, super, że widać zachód słońca! Dziękuję Olu!!! Myślę, że zrobimy jeszcze nie jedną sesję na bloga :*


 ph. Ola Kowalczyk

H&M jeans + diy
PRIMARK sneakers
NIKE bag
SAMMYDRESS jewelry
BURTON t-shirt

15 comments:

  1. Świetnie Ci się udało pociąc spodnie ;d
    agulaaa12.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jedne z najgorszych zdjęć na twoim blogu nie wyglądasz tu za dobrze zdjęcia są fatalne poprzednie były o wiele lepsze ;) A stylizacja całkiem fajna ;P Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uważam, że są to jedne z NAJLEPSZYCH ZDJĘĆ! Dzięki, ta stylizacja to mój styl ;) Poprzednie zdjęcia były słabsze od tych...

      Delete
  3. Świetne zdjęcia!

    ReplyDelete
  4. Dziury nie powinny być troszkę wyżej?

    ReplyDelete
  5. Super jest ta torba! ;)

    ReplyDelete
  6. Świetne są te spodnie! fajna też jest ta torba ;)

    ReplyDelete
  7. Fajnie, młodzieżowo, street wear rządzi!
    Zapraszam do mnie!!

    ReplyDelete
  8. O mój Bosssszzz, kocham Cię, masz zarąbisty styl! Świetne te dżinsy, kocham je <3333 I Ciebie <3333 Błagam, dodawaj częściej posty, bo nie mogę nigdy doczekać się, aż wstawisz coś nowego. Naprawdę, jesteś... wow, jesteś jakimś guru modowym! LOOOOOVE!

    ReplyDelete