Monday 17 March 2014

Jeans total look + black cardigan


Jeśli ktoś mnie zna to wie, że lubię się wyróżniać dodatkami, biżuterią czy kolorowymi akcentami w moich stylizacjach. Ale, stwierdzam, że coraz częściej rezygnuję z kilku bransoletek czy naszyjników dla jednej konkretnej rzeczy np. zegarka. Nawet przy wybieraniu ubrań stawiam co raz częściej na minimalizm, proste kroje, stonowane kolory. Może, przechodzę małą "transformację" swojego stylu? Wiem, że tej wiosny będę stawiał na proste zestawy takie jak ten! Oczywiście, że w mojej szafie nie zabraknie trochę wzorów, najczęściej pewnie na t-shirtach. Proste jeansy typu skinny połączyłem z  koszulą w innym odcieniu dżinsu i dobrałem do tego klasyczny basicowy cardigan. Do wspomnianego wcześniej zegarka dobrałem niebieską bransoletkę, która moim zdaniem pasuje do całości :). Co myślicie o takiej wersji moich look'ów?


CCC boots / Mark&Spencer skinny jeans / George shirt / watch from Private Jeweler

13 comments:

  1. Fajnie wyglądasz! Masz rację, że czasem lepiej stonować wygląd ;)

    ReplyDelete
  2. Fajnie że nie boisz się krytyki, ale jesteś facetem to tak pozuj do zdjęć, bo większość może zobaczyć kogoś innego niż faceta znającego się na modzie... Chyba wiesz o co mi chodzi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli ktoś boi się krytyki to nie powinien zakładać bloga ;) Dzięki za konstruktywne rady, przyjmę je do siebie!

      Delete
  3. Ja też w tym sezonie stawiam na minimal!

    ReplyDelete
  4. Jeżeli nie boisz się krytyki to dlaczego nie akceptujesz wszystkich postów ?

    ReplyDelete
  5. Super , daj zdjęcia metek ! Na moim blogu jest coś takiego !

    ReplyDelete
  6. Ostatnie zdjęcie najlepsze ;)
    Jak będziesz miał czas zajrzyj do mnie ;)

    ReplyDelete
  7. Ta koszula jest na pewno z jeansu? Nie z jakiegoś innego materiału?

    ReplyDelete