Monday 14 July 2014

TOP 10 SHOES for SUMMER 2014

H&M, 40 PLN

CONVERSE, 260 PLN

ADIDAS ORGINALS, 400 PLN

BIRKENSTOCK, 240 PLN

HAVAIANAS, 100 PLN

ISABEL MARANT, 1800 PLN

KENZO, 500 PLN

NIKE ROSHE RUN, 400 PLN

REEBOK, 320 PLN

VALENTINO, 1560 PLN


Które buty z powyższej dziesiątki najbardziej przypdały Wam do gustu? Sam w swojej skormnej kolekcji mam 3 pary butów z tego zestawu, mianowicie: beżowe conversy, espadryle, i japonki. Chciałbym kiedyś przygarnąć sneakersy Valentino oraz "kowbojki' od Isabel Marant. Obydwie pary są bardzo drogie, ale jestem optymistą i wierzę, że kiedyś będę mógł sobie na nie pozwolić :) Jakie są Wasze faworyty na lato 2014? Macie jakąś parę z tych butów?

6 comments:

  1. adidas orginals najbardziej mnie urzekły ! śliczne kolory i wzór :)

    sleek-week.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ciekawy post ;))
    converse są świetne :3
    oryginalny blog ;))
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Najbardziej urzekły mnie Adidas Orginals !:) Zaraz potem Converse ;33

    fajny blog!

    Zapraszam do Mnie : http://monde-nico-amazing-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Swietne buty! Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    ReplyDelete
  5. Świetne, jest z czego wybrać ;)

    ReplyDelete