Tuesday 1 July 2014

HOLIDAY PLANS

Chyba już czas tutaj powrócić na stałe! Po czteromiesięcznej przerwie, odpoczynku od blogowania stwierdzam, że mam nową energię i chęci aby pisać. Przez ostatni kwartał nie miałem siły na blogowanie, oprócz robienia zdjęć (którymi teraz Was zasypię:) nie robiłem nic innego [...]

Chyba już czas tutaj powrócić na stałe! Po czteromiesięcznej przerwie, odpoczynku od blogowania stwierdzam, że mam nową energię i chęci aby pisać. Przez ostatni kwartał nie miałem siły na blogowanie, oprócz robienia zdjęć (którymi teraz Was zasypię:) nie robiłem nic innego. Mogę stwierdzić, że mój blog żył zdjęciami z instagram'u :) W czerwcu nie pojawił się żaden post z wiadomego powodu- szkoły. Jestem osobą która nie spędza dużo czasu na siedzeniu i zakuwaniu, więc dla mnie maj i czerwiec to gorące okresy. Ale zakończenie gimnazjum już za mną, mam wakacje i nie muszę już myśleć o nauce! Teraz tylko czekam o informacji o tym czy dostałem się do mojego liceum, i mogę chillować przez dwa miesiące :) Moje plany na wakacje nie są określone, jak co roku będą na pewno spontaniczne. Obiecywałem już dawno o kanale na YT, ale to nie jest takie łatwe jak się wydaje. Ciężko jest nagrać sensowny wstęp, szatoba dla vloggerów. Pod koniec lipca rozpocznę już nagrywać, najpierw zajmę się blogiem dopóki mam tyle energii i pomysłów. 
Co do postów od dzisiaj zaczynam z nową formą bloga. Posty będą się ukazywać codziennie, jak na razie mam rozplanowane pomysły na notki na najbliższe dwa tygodnie. W końcu wykorzystam wszystkie zdjęcia które robiłem przez ostatnie kilka miesięcy, najważniejsze są te z Berlina w którym byłem pod koniec maja. Trzymajcie za mnie kciuki żebym wytrwał w konsekwentnym publikowaniu! 

1 comment:

  1. Powodzenia w blogowaniu :) Ja również powróciłam po niedługiej przerwie na bloga :)
    http://kinga-kigusia.blogspot.com/

    ReplyDelete