Saturday 3 May 2014

Dreams come true! Session with balloons


Kolejne marzenie z mojej bardzo długiej listy odhaczone. Dzięki Oli moja wymarzona sesja z balonami została spełniona! Zrobiliśmy tą sesję z okazji trzecich urodzin bloga, balony idealnie pasują na taką okazję. Strasznie podobają mi się zdjęcia które robi Ola, są jednymi z najlepszych na moim blogu! 
Chociaż urodziny bloga były już dawno temu, ale ponieważ nie miałem czasu przerobić zdjęć publikuję je dopiero teraz ;)


Myślę, że dzięki mojej współpracy z Olą na blogu co raz częściej będą powstawać sesje z konkretnym zamiarem oraz więcej moich look'ów!
Na zdjęciach możecie zobaczyć moje nowe spodnie z Pepe Jeans, mają przepiękny łososiowy kolor, który idealnie wpisał się w klimat zdjęć. Stwierdziłem, że jeśli spodnie są tak bardzo wyraziste to nie przesadzę z górą, ale trochę zaszalałem ze złotymi dodatkami. 
Jak Wam się podoba?



PEPE JEANS pants
PRIMARK slip-ons
H&M t-shirt

-NEW BLOG PAGE ON FACEBOOK-

FACEBOOK - INSTAGRAM - LOOKBOOK

13 comments:

  1. świetne zdjęcia i outfit ;) Widać że włożyła
    eś w ten blog wiele pracy. Jest świetny i będę wpadać tu częściej. Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    http://www.trzymam-pozory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Wow these photos are stunning! Looove your outfit :) you look great!

    I'd like to personally invite you to join my Chicnova Giveaway on GIRL ABOUT TOWN BLOG

    ReplyDelete
  3. Świetne. ;)

    http://real-madrid-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. nie podoba mi się. jakoś Twoje zdjęcia do mnie nie przemawiają. może nie stój cały czas w tej samej pozie? Poza tym bransoletki i ta na nodze.... nie nie nie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli Ci się nie podoba to nie oglądaj.

      Delete
    2. Czyli rozumiem że tutaj musi się wszystko podobac bo jak nie to out?

      Delete
  5. Uwielbiam te zdjęcia! W końcu się uśmiechasz!

    ReplyDelete
  6. Po co założyłeś nowego fb????
    fajny post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak zmiany, to zmiany. Nowy fb to dopiero początek ;)

      Delete
  7. Świetne zdjęcia Hubcio!
    Życzę Ci aby Twój blog rozwijał się, abyś Ty spełniał się w tym, co robisz, aby przynosiło Ci to same sukcesy! Jesteś wspaniały i nigdy się nie zmieniaj!:*
    xoxo, Magda.

    ReplyDelete