Sunday 2 February 2014

Prom ball


W piątkową noc w mojej szkole odbyła się Studniówka. Tak, nie jestem w liceum, ale w moim gimnazjum tradycją jest, że co roku trzecie klasy wybierają się na mały bal studniówkowy. Ja jakoś nie specjalnie przejąłem się prestiżem nazwy imprezy i ubrałem wojskowe buty, czarne spodnie i koszulę w kratę (zresztą zobaczycie w jutrzejszym poście). Wszyscy bawili się świetnie! Z natury nie jestem osobą która potrafi tańczyć, dla mnie taniec to podskakiwanie do muzyki electro :). Poniższe zdjęcia, to te które się nadawały, mam mało zdjęć na których tańczę. Jak zawsze na zdjęciach z @paatatkd. Impreza bez Patrycji? Nie wyobrażam sobie takiej! Po tej imprezie, stwierdzam jednak, że nawet mi zdarza się tańczyć. Wydaj mi się, że idzie mi to nawet nieźle :). Nawet jeśli na takich uroczystościach gra się specyficzną muzykę której osobiście nienawidzę to bawiłem się świetnie! Nie mogę się doczekać studniówki w liceum! 

8 comments:

  1. Tort bardzo ładny :) Też miałam niedawno studniówkę i twierdzę, że to niesamowite przeżycie ;)

    Obserwujemy?

    Zapraszam do siebie,
    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Zazdroszczę studniówki, śliczne zdjęcia :)
    http://wuess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. I love creme cake!

    ReplyDelete
  4. Przedostatnie zdjęcie mistrzowskie! :D

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam takie imprezy! można sobie potańczyć przy beznadziejnej muzyce i w ogóle ;/

    ReplyDelete