Sunday 29 December 2013

New Year's Eve Outfits 2013/2014

 Święta święta i po świętach. Ostatni czas żeby wymyślić sobie outfit na imprezę sylwestrową. Dzisiaj przychodzę do Was z propozycjami czterech stylizacji na tegorocznego sylwestra. Pokażę Wam dwie propozycję dla panów i dwie dla pań. W tym roku ze znajomymi robimy małą domówkę u mnie, więc jakoś bardzo szykować się nie będziemy, ale może Wy się zainspirujecie moimi pomysłami :) Zapraszam do oglądania i komentowania czy Wam się podoba :) Wszystkie kolaże zrobiłem na moim profilu na Polyvore.

Pierwsza stylizacja dla chłopaków. Bardzo streetowa, moim zdaniem raczej na domówkę. Kratka jest teraz bardzo hot, tutaj alternatywa do standardowej karty, do tego jasne dżinsy i trampki. Żeby nie było zbyt nudno złoty łańcuch. Sam bym się tak chętnie ubrał :). 
 Dandelion shirt / Calvin Klein jeans / M.I.A. x Versus sneakers / Debenhams gold chain




7 comments:

  1. The leather dress looks amazing!! Love your picks :)

    www.look-scout.de

    ReplyDelete
  2. witam:)
    świetnie się czyta Twoje posty :)
    stylizacja z ostatniego zdjęcia mnie zachwyciła <3
    znalazłam Cie na fb obs za obs.
    ja już obserwuje! :)
    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. świetna stylizacja dla chłopaka, dla dziewczyn pierwsza i trzecia są boskie :)

    ReplyDelete
  4. Zostałeś nominowany do LBA!! Więcej informacji na moim blogu:
    nuskalove.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. dobra krata dobra na każdą okazję! pozdrawiam i obserwuję, bo ciekawie tu, a poza tym mało fajnych bloggerów ostatnio! :)


    www.cynt-k.blogspot.com

    ReplyDelete